Sekretariatet – Når du har brug for hjælp!
Sekretariatet arbejder dagligt med en række praktiske opgaver såsom rådgivning, økonomi og drift. Sekretariatet står derudover til rådighed med støtte og assistance til udviklingen af IMCC, af de forskellige aktiviteter samt af det enkelte medlem.
Herunder kan du finde oplysninger om de ansatte på sekretariatet og se hvem, der kan hjælpe dig med hvad. Du er også altid velkommen til at komme forbi vores kontor.


Økonomi- og administrationsmedarbejder
Adrienn Bösz
Telefon: 61 60 47 35
Mail: bogholder@imcc.dk eller adrienn@imcc.dk
Adrienn er ansvarlig for håndtering af IMCC’s økonomi samt administrative opgaver. Hun sidder på vores kontor på Panum i København.
Skriv til Adrienn, hvis du har brug for hjælp med refusioner, økonomi, medlemssystemet WinKAS eller andre tekniske opgaver.
Kontoret i København
Lokale 9,2,01 – 2. sal
Blegdamsvej 3B
2200 København N
Tlf. +45 42 91 41 76 (hverdage kl. 10-15)
(NB! Postadressen er: IMCC Landssekretariat, Nørre Allé 14, 2200 København N, Denmark)
Kontoret i Aarhus
Niels Jensens Vej 2, 1. sal
(byg. 1190)
8000 Aarhus C
Tlf. +45 42 91 41 76 (hverdage kl. 10-15)
(NB! Postadressen er: IMCC Landssekretariat, Nørre Allé 14, 2200 København N, Denmark)
1