IMCC’s sekretariat

Har du brug for hjælp?

Sekretariatet arbejder dagligt med en række praktiske opgaver så som rådgivning, økonomi og opdatering af hjemmeside. Sekretariatet står derudover til rådighed med støtte og assistance til udviklingen af IMCC, af de forskellige aktiviteter samt af det enkelte medlem.

 

IMG_4509

 

Herunder kan du finde oplysninger om de ansatte på sekretariatet og se hvem, der kan hjælpe dig med hvad. Du er også altid velkommen til at komme forbi vores kontor.

Kontorer

København
Studenterhuset
Nørre Allé 8, 1.0.15
2200 København N

Tlf. +45 61 60 47 35 (hverdage kl. 10-15)
(NB! Postadressen er: IMCC Landssekretariat, Nørre Allé 14, 2200 København N, Denmark)

 

Aarhus
Niels Jensens Vej 2, 1. sal (byg. 1190)
8000 Aarhus C

 

Sekretariatleder Mikael Bjerrum
Telefon: +45 61 60 47 35
Mail: mikael@imcc.dk

IMG_4532

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mikael har kontor i København, men vil være i Aarhus på udvalgte dage. Han er sekretariatslederen, og har til opgave at koordinere sekretariatets arbejde og være daglig leder for IMCC’s ansatte samt praktikanter.

 

Ansvar og opgaver:

  • Administration
  • Ledelsesudfordringer
  • Daglig leder af sekretariat
  • Fundraising
  • Samarbejdsaftale og koordinering
  • Juridiske spørgsmål
  • Bestyrelseskontakt og samarbejdspartner for landsbestyrelsen
  • Støtte til og udvikling af lokalafdelinger, samt støtte til projekter og aktivitetsgrupper
  • Ekstern kommunikation og pressearbejde
  • Nyhedsbrev

 

Økonomimedarbejder Carsten Toft
Telefon: + 45 61 60 47 35
Mail: bogholder@imcc.dk eller refusion@imcc.dk (ift. refusioner)

Carsten 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Carsten er vores økonomimedarbejder, og bogholder for IMCC. Han er ansat på kontoret i København, og arbejder med opgaver der vedrører IMCC’s økonomi, bl.a. ift. økonomisk administration for projekter, organisationen samt medlemmerne

 

Ansvar og opgaver:

  • Regnskab og  bogføring
  • Refusionsudbetalinger
  • Økonomiske procedurer i IMCC, herunder lønadministration, samt råd og vejledning til Landsbestyrelsen
  • Vejledning: Refusionsseddel og dokumentation
  • Grafisk arbejde (Canva, Piktochart og InDesign)

 

Organisationskonsulent Nina Madsen

Telefon: +45 61 60 47 35
Mail: nina@imcc.dk

IMG_4551

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nina, vores organisationskonsulent, er ansat på kontoret i København. Hun varetager særligt opgaver ift. organisationsudvikling, herunder arbejde med vores bæredygtige internationale projekter.

 

Ansvar og opgaver:

  • Internationale udviklingsprojekter (DUF & CISU)
  • Social Media
  • Samarbejdsaftaler og koordinering
  • Støtte til og vejledning ift. lokalafd. samt aktivitetsgrupper
  • Samarbejde med aktivitetsgrupper ift. udarbejdelse af fondsansøgninger, i særlig grad de internationale bæredygtige partnerskaber
  • HR og PR
  • Drev og hjemmeside
  • Kontordrift (København og Aarhus)
  • Arbejdsmiljørepræsentant

 

Administrativ assistent Sigrun Smith (Aarhus)

Mail: sigrun@imcc.dk
Træffetid i Aarhus (indtil 30.04.2019):
Mandag og torsdag, begge dage 9-16

IMG_4526

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sigrun er ansat som medhjælper på IMCC kontoret i Aarhus pr. august 2017. Hun hjælper til med at køre sekretariatet i form af af løsning af tekniske og administrative opgaver.

 

Ansvar og opgaver:

  • Børneattester
  • Events
  • Medlemsadministration (vha. WinKAS), samt -registreringer
  • Hjemmeside (WordPress)
  • Håndtering af mailadresser (Gigahost)

Har du spørgsmål angående refusioner, så skriv til refusion@imcc.dk – spørgsmål vedrørende selvbetjeningen eller lignende rettes til sigrun@imcc.dk.