Sekretariatet

Har du brug for hjælp?

Sekretariatet arbejder dagligt med en række praktiske opgaver så som rådgivning, økonomi og opdatering af hjemmeside. Sekretariatet står derudover til rådighed med støtte og assistance til udviklingen af IMCC, af de forskellige aktiviteter samt af det enkelte medlem.

 

 

Herunder kan du finde oplysninger om de ansatte på sekretariatet og se hvem, der kan hjælpe dig med hvad. Du er også altid velkommen til at komme forbi vores kontor.

Kontorer

København
Studenterhuset
Nørre Allé 8, 1.0.15
2200 København N

Tlf. +45 61 60 47 35 (hverdage kl. 10-15)
(NB! Postadressen er: IMCC Landssekretariat, Nørre Allé 14, 2200 København N, Denmark)

 

Aarhus
Niels Jensens Vej 2, 1. sal (byg. 1190)
8000 Aarhus C

 

Sekretariatleder Mikael Bjerrum
Telefon: +45 61 60 47 35
Mail: mikael@imcc.dk

IMG_4532

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mikael har kontor i København, men vil være i Aarhus på udvalgte dage. Han er sekretariatslederen og har til opgave at koordinere sekretariatets arbejde samt være daglig leder for IMCC’s ansatte og praktikanter.

 

Ansvar og opgaver:

  • Administration
  • Ledelsesudfordringer
  • Daglig leder af sekretariat
  • Fundraising
  • Samarbejdsaftale og koordinering
  • Juridiske spørgsmål
  • Bestyrelseskontakt og samarbejdspartner for landsbestyrelsen
  • Støtte til og udvikling af lokalafdelinger, samt støtte til projekter og aktivitetsgrupper
  • Ekstern kommunikation og pressearbejde
  • Nyhedsbrev

 

Økonomimedarbejder Carsten Toft
Telefon: + 45 61 60 47 35
Mail: bogholder@imcc.dk eller refusion@imcc.dk (ift. refusioner)

Carsten 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Carsten er vores økonomimedarbejder, og bogholder for IMCC. Han er ansat på kontoret i København, og arbejder med opgaver der vedrører IMCC’s økonomi, bl.a. ift. økonomisk administration for projekter, organisationen samt medlemmerne

 

Ansvar og opgaver:

  • Regnskab og  bogføring
  • Refusionsudbetalinger
  • Økonomiske procedurer i IMCC, herunder lønadministration, samt råd og vejledning til Landsbestyrelsen
  • Vejledning: Refusionsseddel og dokumentation
  • Grafisk arbejde (Canva, Piktochart og InDesign)

 

International Rådgiver Sofie Hvid Rasmussen

Telefon: +45 61 60 47 35
Mail: sofie@imcc.dk

IMG_20190228_094640_resized_20190228_095043674

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sofie er vores Internationale Rådgiver og er ansat på kontoret i København. Hun varetager særligt opgaver ift. projektudvikling, herunder arbejde med vores bæredygtige internationale projekter.

 

Ansvar og opgaver:

  • Internationale udviklingsprojekter (DUF & CISU)
  • Social Media
  • Samarbejdsaftaler og koordinering
  • Støtte til og vejledning ift. lokalafd. samt aktivitetsgrupper
  • Samarbejde med aktivitetsgrupper ift. udarbejdelse af fondsansøgninger, i særlig grad de internationale bæredygtige partnerskaber
  • Drev og hjemmeside
  • Kontordrift (København og Aarhus)
  • Arbejdsmiljørepræsentant

 

Administrativ assistent Sabine Ilsø (Aarhus)

Mail: sabine@imcc.dk
Træffetid i Aarhus (pr. 15.04.2019):
Mandag og torsdag, begge dage 9-16

file-21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sabine er ansat som medhjælper på IMCC kontoret i Aarhus pr. april 2019. Hun hjælper til med at køre sekretariatet ved at løse diverse tekniske samt administrative opgaver.

 

Ansvar og opgaver:

  • Børneattester
  • Events
  • Medlemsadministration (vha. WinKAS), samt -registreringer
  • Hjemmeside (WordPress)
  • Håndtering af mailadresser (Gigahost)

Har du spørgsmål angående refusioner, så skriv til refusion@imcc.dk – spørgsmål vedrørende selvbetjeningen eller lignende rettes til sabine@imcc.dk.