Generalforsamling 2015

GF og jubilæum

Efter kampvalg på posterne for menige medlemmer og posten som ansvarlig for internationale relationer, har generalforsamlingen valgt IMCC’s landsbestyrelse for 2016.

Landsbestyrelsen 2016 kommer blandt andet til at skulle beskæftige sig med den nyligt vedtagede strategi 2016 – 2018, som hovedsageligt fokuserer på fællesskab, synlighed og kvalitet. Du kan læse handleplanen for 2016 her.

Landsbestyrelse 2016

Sarah Chehri blev valgt som forkvinde for den kommende landsbestyrelse, Emmeli Mikkelsen bliver ansvarlig for internationale relationer, Caroline Arnbjerg-Nielsen fortsætter som økonomiansvarlig og de fire menige medlemmer bliver Johan Egholk, Agnethe Fallesen, Torsten Merinder (mangler på billedet) og Sanne Friis Højland. Du kan læse mere om landsbestyrelsen 2016 her.

Her under kan du bl.a. se de materialer der har ligget til grund for de afstemninger, diskussioner mv. der forekom på generalforsamlingen 2015.

GF papirerer

Materiale til generalforsamlingen 2015

Kandidaturer til landsbestyrelsen 2016 (klik på kandidaterne for at læse deres kandidatur):

Hent materialet til generalforsamlingen nedenfor.

Til godkendelse/afstemning:

Og til de ekstra interesserede, en yderligere udpensling i Strategikompendiet, som dog ikke bør skygge for hensigterne fremvist på Plakaten og i Folderen.

Supplerende materiale