Hjælp til økonomien?

Oprettelse af nye konti og ændring på fuldmagtsindehavere

Ønsker en gruppe, i særlige tilfælde, at oprette en ny konto eller skifte fuldmagtsindehaver til en allerede eksisterende konto, er det godt at være ude i god tid. Siden 2011 har vores bank, Merkur Bank, opkrævet et gebyr på 100 kr. pr. ændring eller oprettelse af konti. Hvert kvartal kan vi dog lave rettelser gratis. Derfor gælder det, at henvendelser vedrørende oprettelse af konto eller ændring af fuldmagtsindehavere kan ske hver 3 måned. Ønsker en gruppe at foretage ændringer udenfor de tidspunkter, som er gratis, dækker aktiviteten selv gebyret på 100 kr.

 

Hvis en aktivitetsgruppe ønsker indsigt i gruppens bankkonto kan man kontakte Signe, som er IMCC’s økonomimedarbejder.

 

Når en gruppe opretter en ny konto eller skifter fuldmagtsindehaver, er det vigtigt at den økonomiansvarlige sender følgende oplysninger: Fulde navn, CPR-nr, Adresse, Telefon og e-mail. Der kan maksimum være to pr. projekt som har adgang til én konto. Ved fuldmagtsændring oplyses det ligeledes, om den tidligere fuldmagtsindehaver skal slettes af sikkerhedsmæssige grunde.

 

Alle henvendelser vedr. økonomi rettes til Signe på bogholder@imcc.dk

 

Kontakt til Merkur Bank

Al kontakt til Merkur Bank foregår gennem IMCC’s økonomimedarbejder. Merkur Bank tager ikke imod henvendelser fra individuelle projekter. Derfor er det vigtigt, at du tager kontakt til vores økonomimedarbejder, hvis du vil i kontakt med banken.

Du kan kontakte Signe, som er IMCC’s økonomimedarbejder på bogholder@imcc.dk eller på telefon: +45 61 60 47 35.

 

IMCC’s bank, konto- og CVR-nummer:


Merkur Bank

Reg. nr. 8401 
Kontonr. 1097833

IMCC’s CVR-nummer: 30865219

 

Du kan finde diverse praktiske dokumenter f.eks. budgetskabeloner og andre økonomirelaterede dokumenter her.